Reklamáció

Az cultuscipo.hu reklamációs eljárásának összefoglalása

1.Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)

2.A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék kicserélése

3.A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatva lesz, mindig tudni fogja, mi az aktuális állapot

4.A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk

Abban az esetben, ha panasza van, kérem az alábbi e-mail címen tegye meg bejelentését.

info@cultuscipo.hu

Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.